Klacht indienen

Hoewel we ons uiterste best doen om onze producten in de overeengekomen kwaliteit, tijd en plaats te leveren/monteren, kan er tijdens het hele proces een kink in de kabel ontstaan. Mocht je daarom niet tevreden zijn c.q. een klacht hebben, laat het ons vooral weten.

Vul het onderstaande formulier zo compleet mogelijk in en wij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.

Klachtenformulier

Voor- en achternaam(Vereist)
Een ordernummer van De Mors bestaat altijd uit 7 cijfers die start met 20.
Beschrijf hier in het kort het probleem.
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 512 MB.
    Upload hier je foto’s/documenten, zodat we je klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen.

    Vakantiemededeling

    Van 21 juli t/m 15 augustus zijn wij gesloten in verband de vakantie. Vanaf 18 augustus staan wij weer klaar om jou te helpen.

    Stel hier je vraag

    Stel hier je vraag

    Stel hier je vraag

    Stel hier je vraag